Godnatt

Nu har jag skrivit ett par inställda inlägg till imorgon, hoppas ni tycker dom är okej!
Min eftermiddag har bestått av x antal avsnitt av Paradise Hotel haha, vill kolla ikapp dom så jag kan kolla ''live'' sen. Kollar väl egentligen mest för jag tycker dom provocerar så jääkla roligt haha!
Imorgon ska jag bara ta det lugnt, kolla på filmer, äta godiiiis och ha en vanlig fredagskväll utan läxor och skola. Lördag åker jag och mamma till Täby Centrum för lite ärenden, söndag är det inga planer alls. Så helgen blir också lugn, men det är bara skönt. 
 
Nu ska jag ta och sova så jag vaknar upp någolunda pigg imorgon om det nu är möjligt, det är ju även lucia och det ska bli supermysigt! Vi hörs då med direkt uppdatering.
//Jenny


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback