Härligt

Nu väntar ett låååångt härligt jullov!
Fick mina betyg och allt i skolan idag och det kändes riktigt bra! Nu kör vi på lov ett tag och tar det lugnt, Rozzo ska longeras med inspänning och om en vecka eller så ska jag sitta upp och köra markarbete i en hel vecka! Kommer bli jättekul! Är verkligen sugen på att träna men aja, detta räknas också som träning faktiskt! Ska komma på några bra övningar och skaffa lite inspo till det bara.:) 

Nu slutar fredagen med te, datorn och mys! Jullovet är välkommet..



//Ida



Postat av: anna

Jenny, jag vill se video när du rider London! Kan det gå att fixas? :)

Svar: Absolut! Ska bara se om jag kan få med mig någon till stallet då även nya bilder kommer. Hade dock tänkt att bara rida ut nu under lovet, men efter det kan jag absolut fixa fram lite. Kan dock visa "gamla" videos... :) kram
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-20 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback