Jag är sååå ledsen

Förra helgen blev jag magsjuk och kunde inte gå på SIHS vilket jag blev så sjukt besviken över, när jag väl hade samlat ihop pengar och blir sjuk då en timme innan vi ska åka. Jaja, får dra till friends nästa år istället och hoppas på att det blir bra iallafall!
Sen var jag hemma fram till onsdag och hade väldigt mycket att komma ikapp med i skolan, efter det har jag bara inte hunnit blogga helt enkelt. 
 
Idag var jag på öppet hus på realgymnasiet och kikade lite extra på hästinriktningen, tyckte själv att det lät riktigt bra och hela skolan var fräsch. Rektorn gav ett bra intryck och allt kändes seriöst! Om 1,5 år kanske ni ser mig där, vem vet? :)
Nu ska jag fixa lite bloggdesigner som jag fått beställningar på, sedan blir det ordentlig bloggning och jag ska skriva inställa till er. 
//Jenny
 
I brist på bilder, och nej jag har fortfarande inte haft en ny photoshoot med London. Det kommer! :)

Postat av: Tuuli Elmgren

Åh jag ska nog också gå där! (: Lång tid kvar men iallafall..

2013-12-07 @ 20:23:17
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback