Jag vill inte

Idag var det verkligen segt att gå upp ur sängen, snoozade 4 gånger haha... Men nu är jag iallafall i skolan och har piggnat till lite, på rasten går jag även till stallet och mockar + fixar Londons mat. Det är tänkt att jag och mamma ska handla lite julklappar i eftermiddag men vi får se om det hinns med, annars gör jag det imorgon! 

Blir kanske ett pass på banan idag istället då det kommer vara väldigt mörkt när jag ska rida + att jag kanske kan få sällskap och då lägga fram några bommar. Men vi hörs senare, nu ska jag på lektion!
//Jenny




Postat av: Sanna

Har du så nära mellan skola o stallet att du hinner dit på raster? Eller är det bara jag som fattat helt fel haha? :o

Svar: Ja det tar mig 1 minut att gå dit haha! :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-11 @ 19:51:32
URL: http://stallsackum.blogg.se
Postat av: Sanna

Sv: haha nä va fuskigt :o

Svar: Haha ja det är riktigt bra faktiskt, skulle aldrig hunnit annars! :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-11 @ 22:08:24
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback