Julavslutning

Idag var det julavslutning på veda vilket innebar lekar & hinder, det var riktigt kul! Dock var Lucy så pigg så huvudet var mer rakt upp i luften än neråt, men det gjorde iof inte så mycket eftersom det bara var bus som stog på schemat idag... Började trava fram hästarna för att sen börja "tävla" i att hoppa kryss, runda koner och gå mellan sockerbitar, Lucy var riktigt grym på det tycker jag - även fast hon typ studsade fram!

Pappa filmade i början när jag skulle sitta upp och när vi skrittade fram, sen tog mitt minne slut... Men han filmade en hel del från sin mobil som jag ska försöka skicka till min, ni måste få se för det var så himla kul! 
Nu ska jag gå och lägga mig i hopp om att vakna upp frisk imorgon. Bjuder på en snabb screenshot som jag lyckades få tag på!
//Jenny
Tycker hon ser ganska stor ut där ändå..? :) btw, vi hade utklädnad och därav min snygga onepiece som outfit!

Postat av: Nora Bååth

Riktigt härlig header du har, väldigt fin häst också :) Hoppas du får en riktigt go jul med go mat :)

Svar: Åh tack! Detsamma, god jul!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-23 @ 22:56:15
URL: http://norabaath.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback