Julklappsdags!

Nu ska det handlas julklappar till allt och alla! Även Rozzo hade jag tänkt... Vill ge honom antingen ett träns eller sadelgjord.. Båda behövs men då magrar nog min plånbok..:( Men vore väldigt kul om jag hittar något innan jul! 

Har gått och klivit REJÄLT snett på idrotten så ingen ridning idag.. Han ska ändå få vila, ska bara mocka och fixa hans mat så åker mamma och jag och har årets julklappsletande. Blir bra, lugn dag idag.



//Ida

Postat av: emilia

Hejsan! Har en bloggtävling på bloggen om ett tagelarmband, vinn ett armband av din egen hästs svans eller få från tillverkaren!! Var gärna med & delta! Sprid gärna vidare också! :) nattstad.se/emiliaa

2013-12-10 @ 21:07:59
URL: http://nattstad.se/emiliaa

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback