Min push

Ibland behöver man bara få inspiration till att bli motiverad och att orka ens försöka bli motiverad till saker och ting. Det är för min del en rätt viktig sak och skulle nog säcka ihop helt om jag inte hade några förebilder eller eldsjälar att låta mig inspireras av! 

Några sidor jag alltid blir taggad av att läsa är:

Inom bloggning är det Tuuli på dressyrponny.se som triggar mig till att blogga! Blir så full av idéer när jag klickar mig in på hennes blogg och det är ju alltid bra stämning där, blir bara glad av att läsa det hon skriver!:)

När jag försöker tagga igång till träning brukar jag gå in på hippson och leta övningar och sånt, man blir så påhittig av att bara titta på bilderna och forumet och se vad folk tipsar om.:) Big thumb up!

Dom gångerna jag är på lite myshumör brukar jag läsa Ingrids inlägg på Dressyrmupparna.se för där känner man sig bara sig sååå igen sig! Relaterar ofta där.

När jag vill ha nya tankar och idéer om utrustning och ouftits brukar jag gå in på ztreliin.se. Linn är ju bara PROFFS på att matcha saker och ting och hissa rätt saker..;) (Det jag gillar hehe) Finaste headern har hon också!<3

Ibland kan jag sakna ridskolan lite och tänka mig tillbaka till där jag började mitt intresse, dom gångerna går jag alltid in på ponnyboken.blogg.se och läser. Det är Carro, min kompis som driver den och är ridskoleryttare där jag började rida, på Veda (VRK)! Alltid lika kul att läsa och rider bara bäst!<3 Läääs

Och när jag är allmänt låg och på dåligt humör går jag in på idawoxlin.horseworld.se för det hon skriver är bara så underbart att läsa. Motiverande och uppiggande all the way. Härligaste attityden och inspo får man gott om där! Tipsar verkligen!!

Galet fina bloggar, hemsidor och personer bakom! Tipsar er starkt om att kika in på dom!:)



//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback