Nu taggar vi jul och sedan 2014

Fast nja. Är det bara jag som har lagt märke till det usla vädret, ingen snö? Ger noll julstämning..:( Vi har en julgran inne men hur kommer det sig att det ser ut att vara april ute? Inte kul.. Blir antagligen inga snögalopper i år.. Men en sak är säker...... Om vi slipper snön, slipper vi också slasksäsongen och det dåliga underlaget vilket betyder att vi fortare kan komma ut i skogen och hoppa terräng! Har hittat terränghinder och diken överallt på Grana när jag varit ute och ridit med R, och jag har smitt planer med Jenny där kan jag ju ta och säga..;) 
Närmre sommaren skulle vi kunna träffas och fota varann medan vi hoppar och galoperar runt på ängarna, photoshoot helt enkelt! Tänk vad kul!

Så egentligen är det inte så dumt med denna dåliga vinter ändå, om det inte blir nån snö blir det kul långsiktigt och OM det kommer snö blir det nog en och annan snögalopp ändå!

Känner mig taggad på allt, nu laddar vi inför raketsatsning och roligheter 2014, spelar ingen roll hur grått det än är just nu!;)


//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback