Off to school o dagen

Nu drar jag mig tillbaka till skolan igen och ska ännu en dag sitta och lära mig saker. Ni fattar, inge tagg på det.. Men SEN blir det gos hos Rozzo hela dagen! Ska pyssla riktigt ordentligt med honom och sedan dra till ridhuset och köra igenom samma stärkande övningar som förr.:) Känns som en bra plan, kommer hem sent dock då mamma har ärenden påvägen till stallet men i värsta fall (om det blir för sent) tar jag bara bussen hem. Så härligt att kunna göra det och att bli snäppet mer självständigare! 

Så det blir dagen, ska faktiskt ta ned mig kameran idag också så ser vi om det blir några bra bilder. Spännande..;) Kommer såklart lägga upp dom isf!



//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback