Oj

Hann verkligen inte skriva något under dagen idag, oopsii.. Men idag har jag faktiskt flyttat tillbaka till mitt gamla fast nya rum!;) Har målat om det med mamma och pappa, och tom smällt upp lite nya möbler på det! Helt fint är det nu, fast inte helt klart!
Kommer göra en room tour när det är färdigt vilket antagligen dröjer ett tag då panelen jag ska ha ska beställas och fraktas..:/ Men aja, efter jul, nånstans där blir det HELT  klart! Längtar..

Idag blev det ingen longering pga att det blev lite sent.. Gick därför bara en runda med Rozzomannen och lekte lite med honom haha, han är så glad nu! Helt supermysig och springer efter en när man går fortare än han. 
Gick först lite i skogen och bara crosscountra lite med honom, sedan gick vi vidare till paddocken och klafsade runt där och busade! Efter det gick jag i sisådär 20 minuter i ridhuset med honom också. Så det blev en ordentlig promenad för honom! 
Om 7 dagar ska jag sitta upp och rida lite smått, och innan dess ska vi köra på lite roliga markarbetsövningar från marken! Jag är riktigt glad faktiskt, är väldigt taggad och motiverad till allt, let's kick this vacation. 



Bild från i somras på hoppträning


//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback