Önskelista inför julen 2013

Ååååh vad jag längtar till jul just nu! Sådär så jag drömmer om snö haha, lite så är det faktiskt, det är så kallt, hårt och blåsigt ute nu så det räcker med det tycker jag. Måste iallafall komma snö till jul ju! 
Jag har som alltid klurat och tänkt en del på vad jag sätter på min önskelista också. Och detta år tycker jag jag varit väldigt klok ändå med mina önskningar..;)

•Mörkbrunt träns (flying change eller den nya modellen).. Mums säger jag bara..;)

•Tagelarmband med en liten namnbricka med "Rozzo" på.. Galet fina!

•Mörkbruna ridstövlar från Königs.

•En fotning med Rozzo.

•En mörkbrun dressyrgjord.

•Animoridbyxor i rosa! (Såklart)



Såååå fint alltihop... Nu får jag ta & vara lite snäll.;)
Snälla tomten..? 

//Ida







Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback