Planer för veckan

Imorgon blir jag antagligen väckt av sång från familjen då jag ''äntligen'' fyller 14 år. Dock ser jag en negativ sak i det och det är att min B-ponny tid är helt över. Jag tror inte jag tänkte på att jag bara hade 1 år kvar när det gick som bäst för mig och Xento? Ångrar nu i efterhand att vi inte gav oss ut på några tävlingar, för jag tror det hade gått bra faktiskt... Visst kom vi in i svackor som inte var så kul, men vi kom snabbt tillbaka igen. Men men, nya tag med London och jag tror 2014 kommer bli helgrymt!
 
 
På tisdag så går jag till stallet på förmiddagen innan folk hinner börja skjuta raketer, tror det blir snällast för London också faktiskt... Slipper både han och jag bli oroliga över att något ska hända. Min syster ska antagligen rida en annan häst där i stallet också som hon väldigt gärna får hoppa för ägaren, så det blir väl det som står på schemat för oss båda. På låga höjder och mer kontrollhoppning om man kan kalla det så haha, jag har ju heller aldrig hoppat med London så det återstår att se! Förhoppningsvis så följer Ida med också och kan fota, visar er det självklart isåfall! Onsdag blir det uteritt.
 
Gjorde föressten stigbygelskydd idag, mest för jag var uttråkad och jag är inte ens säker på att de passar, men nästa gång jag åker till Hööks ska jag köpa deras som även är vattentäta. 
Nu ska jag äta middag och sen skriva lite inlägg till imorgon då jag antagligen inte kommer kunna uppdatera så bra, vi får gäster på eftermiddagen också!
//Jenny
 
 

Postat av: Tuuli Elmgren

Varning för enorma hopp när han blir taggad haha ;)

2013-12-29 @ 18:33:13
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback