Sena inlägg

Ska det bli stopp på hehe. Sitter just nu hos Ida och bloggar, lyssnar på musik och garvar väldigt mycket. Blev lite spontant att komma hit klockan halv 10, men imorgon så har vi lite planer framför oss som ska bli så himla kul!
Vi går upp vid 9 och drar till Grana direkt där Ida ska longera Rozzo och jag fotar dom, även en del porträttbilder på dom. Sen åker vi vidare direkt till Prästgård där jag ska rida London och Ida då fotar oss. Gissa vilken outfit jag ska ha? ;) Svart/royalblått schabrak, svarta ridbyxor, royalblått pannband och tröja. Tror det kommer bli riktigt snyggt! 
Senare på kvällen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig, känner att jag typ gått i 110 de senaste dagarna även fast jag varit så förkyld. Jaja, har ju lång tid kvar av lovet att 'ta det lugnt'...
Nu måste jag nog sova så jag kommer upp imorgon. Godnatt!
//Jenny
 
Bild från senaste photoshooten.
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback