Snart jullov

...och det är så skönt! Jag längtar verkligen efter just det här lovet, vi har haft en sån sjukt intensiv period nu i slutet av första terminen i 8:an. Jag visste att åttan var den "svåraste" terminen vad jag har hört, och det är verkligen så. Alla läxor dubblades och kraven höjdes enormt. Men halva terminen är gådd och det är halva kvar, bara att kämpa på!

Idag har jag faktiskt inga planer, känns lite trist faktiskt då jag alltid brukar ha något att göra, men det blir väl att sätta mig vid datorn och fixa lite inlägg och bloggdesigner. Annars har jag inga läxor vad jag vet hittils, det är skönt iallafall! 
Vi hörs med lite kul inlägg när jag kommer hem, imorgon är det ju FREDAG!
//Jenny




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback