Söndag, en "lugn" dag

Jaa, det brukar vara en riktig slappardag för mig. Stallet lite när vi vill och inte några måsten. Men inte riktigt denna söndag, HERREGUD vad mycket jag fått gjort och vad mycket kul! 
Vaknade sent idag hehe och åt sen frukost. Tog sedan bussen till Täby C för att träffa en gammal klasskompis o prata, chilla, ha kul! Gick fort att åka dit men tillbaka dröjde det lite.. Såklart skulle jag passa tid med en kompis på gymmet också för att träna vilket gjorde det lite stressigt när bussen blev lite sen.. Men jag fick springa lite och kom nästan fram i tid! Tränade rätt intensivt och det kändes riktigt bra, skönt att vara igång igen!

Mamma och pappa var hos Rozzo idag och skötte om honom. Dom longerade med lite markarbete vilket jag ska göra imorron också o dagen efter det (tisdag, nyårsafton) ska jag rida!! Längtar...

Imorron ska jag påminna er om att min bästa vän fyller år, JENNY BLIR 14!! Henne ska vi fira otroligt mycket! 
Så det händer en del nu och ni ska veta att jag verkligen gör mitt bästa för att hinna med bloggen. -Allt för er-;)

Pappa och Rozzo från idag, så söta! (Mamma fotade.)

//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback