Söndag

Jomen här bara rusar tiden iväg.... Har varit dålig på att uppdatera, ursäkta mig. Har bara haft så otroligt mycket pågång nu så det har varit svårt att klämma in bloggen i allt. Men jag är tillbaka nu och stannar. 

Idag har det varit en riktig juldag för mig! Har först varit på julmarknad och virvlat runt där i säkert en timme haha, kul var det iallafall! Sedan drog hela familjen direkt till stallet och gjorde mig och R i ordning inför julshow, lyckades riktigt bra med våran tomteoutfit! (Syns kanske på bilderna nedan..?;)) 
Efter Luciatåget som R och jag var med i hjälpte jag till med maskeradhoppningen och gymkhanan som julshowen också innehöll. Tittade på det en stund och fick sedan skjuts hem av mamma, nu håller pappa och jag på att måla om mitt rum så det blir klart till slutet av vintern antagligen! Kulkul! Kommer bli jättefint. 

Så jag har haft fullt upp idag, ursäktar verkligen för uppdateringen! Men då och då är det mycket som ska göras och dom gångerna kommer bloggen på efterkälken.




//Ida




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback