Svar på fråga

Får ofta samma fråga om vilka bloggar vi läser, Ida har svarat på det nyligen men tänkte att jag också kan svara på det. 
 
www.dressyrponny.se - Londons ägare och Tuuli äger även en suuperfin lusitanoponny som heter Aladdin, har läst bloggen ganska länge och har alltid gillat den. Tuuli är så mogen för sin ålder och hennes blogg innehåller allt en riktig hästblogg ska innehålla!
 
www.granaryttarna.se - Londons förra ägare och hon äger nu en galet fin häst som det är jättekul att läsa om. Bra inlägg och fina bilder!
 
www.topponys.blogg.se - har följt bloggen länge och alltid gillat den, dock är dom väl inte så jätteaktiva nu men när de skriver inlägg så blir de grymma. Snygga ponnys också!
 
www.nellieberntsson.se - har läst bloggen i 3 år, och alltid gillat hennes blogg med! Hon har sån jäkla power och inspirerar mig väldigt mycket. Nellie har nog bland de snyggaste ponnysarna jag sett också!
 
www.idawoxlin.horseworld.se - En tjej som är helgrym med det hon gör, hon rider som hon aldrig gjort något annat och hennes blogg är alltid positiv. Att hon har lyckats så bra genom att vara ridskoleryttare gör bloggen lite extra speciell, jag är säker på att hon kommer synas på de högsta topplistorna i framtiden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Postat av: Vanessa

Så söt bild. Min lillasyster red förut en shettis som ser ut som den på bilden, den hette Madicken :)

2013-12-12 @ 12:55:55
URL: http://russetville.webblogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback