Svart eller marinblå?

Om jag ska börja tävla i vår/sommar så kommer jag ju definitivt behöva en kavaj, och jag har verkligen beslutsångest. Svart eller marinblå? Det är ju alltså till dressyren, och jag tror det lutar mer åt det svarta hållet, men marinblått är ju sååå snyggt.
Vad har du när du tävlar dressyr?
 
Jag & Xento på klubbtävling, så kan man ju också se ut haha!
 

Postat av: Felicia Lagerkvist

hej!
jag har röd kavaj i hoppningen. Har bara tävlat lite dressyr men då har jag haft en grå. Ska införskaffa en ny som jag kan ha både i hopp och dressyr, en marinblå :) de är så himla snyggt :)

Vad har du för färg på hjälmen? är ju snyggt om de kan matcha :)

Svar: Jag älskar utstickande färger i hoppningen, speciellt royalblå! Jag har svart hjälm & i all min andra utrustning, därför det lutar mest åt det hållet... Kram!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-29 @ 19:26:01
URL: http://www.eqous.blogg.se
Postat av: Katrinne

Jag skulle välja svart till dressyren. Stilrent. Men det är snyggt med marinblått också, och man behöver ju inte vara som alla andra, eller hur?! ;) Jättefin blogg!

Svar: Jaa precis! Haha ellerhur ;) Tack! Kram
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-29 @ 19:32:20
URL: http://ryttare.blogspot.com
Postat av: Malin Ottenbäck

Jag har svart när jag tävlar dressyr :)
Men marinblått är också super snyggt, speciellt på fuxar och skimmlar.

2013-12-29 @ 20:47:53
URL: http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Emma

Har ju marinblå kavaj när jag tävlar och när jag var med i dressyr KM blev det ju marinblått schabrak och kavaj, älskar den färgen och snyggt att sticka ut med färg på dressyrtävlingar. Färg på schabraket när man tävlar dressyr är jättesnyggt. :)

Svar: Jaa men ellerhur! Men duuu får skaffa blogg igen! Kram
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-29 @ 21:10:31
Postat av: Jag

Själv tävlar jag dressyr med marinblå kavaj och vitt schabrak med marin blå kant, och avart ut rustning och det är väldigt snyggt tycker jag. Blir lite tråkigt bär alla är svarta hela tiden... Jag röstar på marin!

2013-12-30 @ 03:45:03
Postat av: Julia

Har du svart hjälm tycker jag att du ska ha en svart! :)

2013-12-31 @ 12:05:02
URL: http://mittlivsomponnyagare.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback