Taggad på 2014

Efter träningen för Ida igår så känner jag mig riktigt taggad till 2014, jag ska se till att jag och London har kul tillsammans men samtidigt utvecklas och förmodligen kommer ut på tävlingar. Det känns som att det här var det som behövdes för att ge en kick framåt, och jag hoppas att det håller i sig. Sen även att London är positiv och glad även i boxen gör mig ännu mer taggad och glad, för vem vill inte pyssla om en nöjd häst? Det känns verkligen så himla rätt med honom, och jag skulle göra vad som helst för honom. Jag har hittat min drömponny, mycket jobb kvar men det kommer vara så värt det. I vår kommer ni se mer av oss, jag ska fixa nya bilder/filmer oftare så ni får hänga med i våran utveckling och jag ska rapportera er om allting, både i mot och medgångar. 
//Jenny
 
Sneakpeak på en av de bilder Ida tog innan jag red!

Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Åh tack!

2013-12-28 @ 21:29:40
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback