Tillbaka

Nu har jag varit iväg från bloggen i några dagar men är tillbaka och ska verkligen ta tag i det här på riktigt. Får nog bli ett av mina nyårslöften att blogga ordentligt och få se resultat haha...
 
Jag har iallfall gått och blivit vääldigt förkyld, ögonen rinner och halsen bränner - sitter väl bra nu till julafton?
2 dagar kvar, sen går det 6 dagar och då blir jag 14 år, 1 dag efter det är det nyårsafton och den ska spenderas med världens bästa Ida, efter mycket om och men hehe, men nu så är det bestämt att vi är hos henne, fixar middag och allt det där själva. Ska bli superkul!
 
På tisdag går jag till stallet på förmiddagen och rider, så fixar jag så det finns em. hö och mat till London när han kommer in sen. Vi får gäster vid halv 3 så jag måste hinna duscha och fixa mig lite innan det också. Rider ut eller tar en myspromenad med London då och fixar honom extra fin bara för att, han ska även få sina julklappar!
Onsdag så rider jag antagligen ut också, om jag inte kan få sällskap för isåfall ställer jag upp ett litet kryss på banan och hoppar några skutt. Första gången på London isåfall och det vore superkul om det blev av nu under lovet!
Nu ska jag forsätta julbaka som hela min dag har bestått av, hann dock skriva ett inställt innan det här så kika in vid 8 igen!
//Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback