Torsdag

Oki.. Lite lam dag för min del från det att jag vaknar och tills jag slutar skolan och åker till stallet, sen blir det roligt ska ni se! Ändrade planer för Rozzos motionsschema och nu ska vi sätta in träning utan ryttare också, alltså longering! 

Så imorgon ska jag longera Rozzo i ridhuset. Kommer bli toppen för honom, första gången nu kör vi fritt (träns endast) och nästa gång med gjord och inspänningar då vår gjord ligger i förrådet hehe, men det blir bara bra att vi kör fritt första gången! Tror faktiskt han skulle uppskatta det då han inte är longerad på ett tag.. Så vi börjar mjuuukt. Ska be mamma filma lite och så får vi se om det kommer upp då jag just nu har lite krångel med videouppladdning.. Men vi får se! Jag kan ju råka lyckas få igång skiten.:) 

Så denna vecka blev heeelt ändrad för Rozzo, vi har skapat ett nytt bra träningsschema som vi ska följa här framöver och så får vi se hur det går! 

Finaste i universum

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback