Beställa Bloggdesign

Vill du beställa en bloggdesign gjord ändå från grunden? Fortsätt läsa så får du reda på information om priser och hur avancerade du kan få! Kontaka Jenny på [email protected] vid intresse!
 
 
Endast header - 20 - 30 kr
 
Här får du med en header som jag har gjort väldigt noggrant och efter dina önskemål. Du får välja färger, textstiler, bilder och allt möjligt som kan fixas i en header! 
 
Ändring av bakgrund + header - 40 kr
 
Här gör jag både en bakgrund till din blogg och ändrar din header. Allt efter dina önskemål! 
 
Hel bloggdesign - 60 kr
 
Här ändrar jag allt möjligt som går att fixa i din blogg. Tillexempel ikoner efter varje inlägg, bilder/länkar i menyn, färger, headern, bakgrunden, menyn och bland inläggen. Har du några extra önskemål så kan jag nog fixa till det också.
 
Exempel på bloggdesigner jag gjort:
 
 
 
 
 
 

Postat av: Linnea

Går det att bara köpa en bakgrund? isf för hur mkt? :)

Svar: Absolut, maila [email protected] :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-11-08 @ 00:02:12
Postat av: Ebba

Hej, jag har velat skaffa blogg jätte länge men har aldrig kunnat fixa bloggen efter dom önskemål jag velat ha. Plus att jag vet inte riktig hur man lägger in och så, kommer det kosta extra om du kan lägga in den på en blogg??

Svar: Hej! Om jag ska göra en hel bloggdesign och lägga in den så kostar det 100:-. Maila mig på [email protected] om du vill beställa en!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2014-01-04 @ 10:30:31

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback