Dagens läsarfråga - något kul?

Jag hade tänkt att börja med dagens läsarfråga, många andra bloggare kör på ungefär samma sak men det skulle vara kul att veta lite mer om er läsare och hur ni tänker eller har det om vissa saker. Så jag kommer publicera en fråga per dag, ibland kanske det blir varannan dag, men då får ni svara på dom! En del av varför jag vill göra detta är för att jag älskar att få kommentarer haha, jag vill ju även veta mer om er såklart. (:
 
Så imorgon kommer det ett sånt inlägg, håll koll! :)
 
// Jenny
 

Postat av: molly - jmphoto ♛

SV: hihi taaack! :D
Ja det kan man göra, kommer dock börja ta lite betalt denna gången jag börjar ta in nya beställningar! :)

2013-02-07 @ 19:20:16
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback