Damp @ blogg.se appen

Åh vad jag blir arg! Hade skrivit flera inlägg som det stog att dom hade publicerats, men nu finns dom ingenstans på bloggen?! Usch vad besviken jag blir på det ibland, tur att jag har en dator ialafall.
 
Min syster fotade mig och Xento idag när jag red på volten. Finner inga ord hur underbar han är, han var helt otroligt duktig idag och hade jordens finaste steg. Kommer en STOR bildbomb senare, bilderna kommer delas upp på inställda under veckan. Kommer antagligen lägga till någon av de bilderna som togs idag i headern, ska bara prata med hon som har gjort den.
Ni kommer få se på bilderna senare (när jag har redigerat dom) hur det gick, han är bäst helt enkelt! 
 
// Jenny
 
sneakpeak från idag, helt oredigerad bild...


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback