... :(

Ursäkta för den kassa uppdateringen idag, imorse var jag sjukt stressad för jag hade SO prov som gick sådär, och sen hade jag bråttom till stallet & bussen var försenad + att jag & Ida inte kunde sega som vanligt i stallet. 
 
Iallafall, i stallet så tolkade vi bakom X & Ida är/var på en träning vid halv 6. Xento älskar travsporten och att inte bara behöva gå som vanligt så idag var han hur glad och pigg som helst. Vi hade både sånadär korta små skidor i början, men det var så sjukt svårt att hålla balansen i paddocken så vi gick ut till sommarhagarna där det är plogat runt omkring. Så hade vi en pulka bakom istället och jvlar vad fort det gick! :O Xento galopperade som om det vore värsta racet, haha min älskling gör så sjukt mycket för sin ryttare. Världens bästa ponny <3
Sedan stog jag och borstade & myste med honom till pappa kom, ungefär vid 6. Nu har jag precis varit nere hos grannen och käkat middag, ska leta upp någon bra film som jag kan underhålla mig med ikväll. 
 
Vad gör ni denna fredagskväll? (:
 
Bjuder på en söt bild på Ida & Xento från idag, hahahah ida - om du ser detta så kommer du säkert döda mig... ;)
Mer bilder kommer antagligen i ett annat inlägg! 
 
// Jenny


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback