GLAD ALLA <3 DAG!

Ja, vad säger man...? "Glad" alla hjärtans dag? "God" alla hjärtans dag? Nää, det där lät bara fel...;)
Från Rozzo och mig till er alla: GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!:) Rozzo och jag har myst och hopptränat idag, torsdagar vetni!;) Rozzo var fin och hoppade lugnt hindrena som vanligt...;) MEN!, idag var det den ALLRA första gången han vägrade på ett hinder! BIG day, today!;) Jag åkte nästan av, men så kul ska ni inte få!;) Måste ha sett otroligt roligt ut, då det var en liten vattenmatta under en oxer, Rozzo såg inte den förrän han var på väg att hoppa, DÅ tvärstannade han! Precis när jag ställde mig upp...! Men han var duktig ändå!;) Hoppade ett sista, lite större hinder på 1 meter, (vi hade markarbete) så hindrena var inte så stora, Men det är inte storleken som räknas! Brukar man säga... Men det är ju fortfarande lite roligare att hoppa högt! Eller förresten, DRESSYR är roligast!;) Juste!
Men nu ska jag göra läxor! Tänkte vara lite "duktig" idag!;)
Hörs!

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback