Godmorgon

Godmorgon! 
 
Har precis varit nere & käkat frukost med mamma och syster, standarden för mig är just nu yoghurt, crunchy och hallon ovanpå - lätt bästa starten på dagen!
 
Idag har jag en del saker som jag vill och behöver hinna med, om ett litet tag ska jag springa 30 minuter på crosstrainern och sen duscha och tvätta håret, behövs... ;)
Sen hoppas jag att jag och mamma kan åka till täbban för att fixa min mobilsladd, usb-sidan har fastnat i datorn och jag börjar tröttna på att behöva ha datorn igång på nätterna. Ska även kolla efter ett par ripped jeans från Hollister, har presentkort där och har alltid velat ha ett av deras ''slitna'' jeans. Hoppas jag får med mig något hem iallafall. Sen måste jag plugga fysik, har prov på måndag.
 
Imorgon är de enda planerna att åka till X & plugga ännu mer. Min syster vill följa med så jag rider nog på volten och hon kanske kan ta med sig sin kamera och fota så får ni se bilder! 
 
// Jenny
 
Haha huuuur söt? ;)

Postat av: Emma

SV: Tack, vad glad jag blir! :)

2013-02-16 @ 12:16:58
URL: http://emaapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback