Godmorgon

Godmorgon på er! :) 
Såg att statistiken var på topp redan klockan halv 9, shit, besöksrekord idag kanske? ;)
 
Nu ska jag alldeles strax äta frukost och sen ska jag se om jag & Ida kan få skjuts till Hööks en sväng, kolla in nya kollektionen och jag ska köpa kavaj och vita ridbyxor isåfall. Blev lite ändrat för mig, kavaj & vita ridbyxor har jag inga av och det är något jag definitivt kommer behöva om jag tävlar lokalt så det får stå högst upp på min inköpslista. Så får jag väl köpa nya ridbyxor till sommarlovet då jag går på något ridläger och behöver flera par. 
 
Iallafall, har inte kollat hur vädret ska vara idag men det ser ganska okej ut så jag rider nog slingan idag, tar ca 40-50 minuter om man rider i alla gångarter så det blir nog perfekt. Bara det inte är sjukt halkigt, hur gör ni nu när det är så varierande temperatur?
 

// Jenny
 
 
Detta är då vad jag kommer bära på tävlingar. Kavajen & de vita ridbyxorna är det jag kommer köpa om vi åker till hööks idag. Hjälmen och stövlarna har ni väl säkert redan sett mig i ;) Xento kommer antagligen ha sitt vita schabrak som det står Xento på i svart text, tror det kan bli sjukt snyggt!

Postat av: Nora Sandberg

Vad ska du på för ridläger? :) Svara gärna i ett inlägg :)

Svar: Så, har skrivit nu! :) Kram
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-02-10 @ 10:24:19
URL: http://norasandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback