Godnatt

Har kollat på 3 avsnitt av bästa Pretty Little Liars nu, lätt bästa serien!
 
Mina whitaker byxor är skickade och bör komma måndag eller tisdag om paketet skickades fredag morgon, woho! :D Bara de passar, annars vet jag seriöst inte vad jag ska göra. Men då får jag väl kolla med någon jag känner om dom vill köpa dom, så krångligt med frakt och allt. 
 
Hursom, imorgon följer min syster antagligen med mig till stallet och har som en lektion för mig och X, hon kanske kan ta med kameran som sagt. Ska tjata på henne, hehe ;)
Nu ska jag kolla på 1 avsnitt till och sen ska jag sova. 
Godnatt!
 
// Jenny
 

Postat av: Maja Sundqvist

Fin blogg! Allt bra? :)

2013-02-17 @ 11:49:43
URL: http://majasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback