Helgens planer

 
Har lite saker att göra i helgen så jag kan ju dela med mig av dom här... ;)
Helene smsade mig och sa att det är en tävling på Täby ryttarcenter på fredag och tyckte att jag skulle vara med, kanske bra att börja med en clear round lixom. Så det ska jag prata med mamma om men jag hoppas att det blir av, skulle vara sjukt kul att starta tävlingsäsongen med en hopptävling på Xento.
Isåfall hoppas jag mamma kan filma också, så kommer det ut här på bloggen sen. Men jag återkommer om det! :)
Idag så blev idrotten inställd så vi slutar om mindre än en timme. Xento skos idag också så han får fina nya skor. I morgon blir det väl standarden för mig och Ida tror jag, åker till stallet direkt efter skolan. Update direkt från stallet kommer, promise ;) Lördag är jag nog inte i stallet som det ser ut just nu. Tar nog en mysig lördagskväll med familjen bara.
 
Är det bara jag som tycker att veckorna går sjukt fort just nu? Det var nyss nyårsafton lixom, nu är det redan februari och lov om bara någon vecka. Aja, kommer ju närmare sommarlovet och en massa skoj i stallet så det är positivt. Skolan rullar på okej också och det går bättre än förra terminen. Tror nog att jag blir inspirerad av att vara i stallet faktiskt. Ger mig lixom en kick framåt i skolan, något att kämpa för! :)
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback