Hiss/Diss

Jag har hittat ett par John Whitaker ridbyxor (marinblåa) i storlek 30 på hastnet.se och ska köpa dom. Jag har provat dom i 32 men de var en aning för stora och jag har mätt så 30 bör passa. Men jag undrar, är det någon av er som har dessa ridbyxor, behöver absolut inte vara just blå, men som vet hur de är i kvalitén & om de är höga/låga i midjan? Skulle vara oerhört tacksam för svar! :) 
Tycker själv att dom är sjukt snygga med de röda & vita sömmarna!
 

/Jenny
 

Postat av: None None

Jag har ett par som jag haft i drygt ett år. Kvalitén är helt okej och dom är hyfsat höga i midjan :) Jättefin blogg förresten! :D

Svar: Tack för svaret & kommentaren! :)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-02-12 @ 22:20:08
URL: http://desireekristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback