Hoppning i eftermiddag

Sitter i skolan på blioteket just nu, har lunchrast så det är rätt lång tid kvar till jag börjar, passar på att uppdatera lite ;)
 
Idag vid 4 kommer Ida och hämtar upp mig så åker jag tidigare till stallet. Hon ska vara stallvärdinna så jag kommer väl säkert hjälpa till att mocka och det runt omkring. Sen blir det hoppning för min del och jag hoppas att jag får Lucy så jag kan rätta till det som blev fel förra gången. Om det inte är hästbyte förstås, då blir det nog hoppning nästa vecka istället. Sen kommer jag inte vara i stallet förens på fredag om inte jag tar X en extra dag nu i veckan, men jag kommer fortfarande uppdatera som vanligt och tipsa om ridövningar och outfits.
 
Måste bara säga att statistiken har faktiskt varit bra för att endast ha bloggat i 2-3 dagar, kul! :
)
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback