Hoppträning i morgon!

X mår bättre nu så jag är med på hoppträningen på såsta imorgon! Var länge sen jag var med, även fast jag bara har varit med en gång. Jag och Ida rider dit så då är hästarna någorlunda uppvärmda iallafall.

Kan ju berätta lite om dagen när jag ändå håller på. Efter frukost promenerade jag, mamma och miliam ner till Vallentuna centrum, tog ca 50 minuter och det var lite mer än 5 km. Hittade två superfina saker på en secondhand affär, visar bilder i nästa inlägg. Sen promenerade vi hem, lika långt då, om inte längre för vi stannade och handlade så det blev en annan väg ;) när vi kom hem så körde jag ett träningspass och sen zumba via tvn. Zumban körde jag med min syster och shit vad vi garvade....

Iallafall. Nu är jag sjukt trött och ska kolla på ett avsnitt av PLL sen ska jag sova. Här får ni se det som antagligen blir våran outfit för imorgon!

/ Jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback