Inbokade datum då jag har X

 
Emma (x ägare) ska resa bort några dagar, och då ska jag ha X så mycket som möjligt. Mamma pratade med henne igår om datum & det är nu bestämt att jag ska ha honom 17-19, 21-24, 26, 28-29 mars. Så då ska vi hitta på en massa skoj och jag ska verkligen se till att jag & xento mår bra och att han är NÖJD. Ska skämma bort honom med lite extra godis & gos, hihi ;)
 
Pratade med pappa igår om vad dom kan tänka sig att betala och stötta med i ridningen, tyckte vi kom överens om rimliga saker och priser. Tog upp ämnet hoppträning och ojoj ;) Men någon hoppträning i månaden kommer det iallafall bli om allt funkar. Imorgon drar jag till stallet direkt efter skolan, har inte bestämt vad jag ska göra än men jag lovar att uppdatera direkt från stallet och kanske att en video dyker upp.
 
& Jag vill bara säga TACK för alla fina kommentarer vi fått om och på inläggen vi publicerar, ni är grymma! Blev även besöksrekord igår, hah jag och Ida blev överlyckliga. Hoppas ni får en mysig alla <3 dag och var extra goa mot varann. <3
 
// Jenny
 
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback