Jisses

Har gått och funderat ganska länge på om jag ska skicka efter detta skalet (på bilden nedan) men tyckte att 299:- var lite för dyrt. Tänkte faktiskt precis klicka ner beställningen som jag hade fixat då jag såg att caseapp hade länkat mig på instagram (dom hade en tävling där man vann ett presentkort) och jag vann presentkortet! :O Gissa om jag blev förvånad... Så nu är det på väg hem till mig och jag är överlycklig! Kommer kunna se fina Anton varje dag, han bor ju på Gotland så det är alldeles för långt för att jag ska kunna åka dit ofta. Träffar honom bara på lov. 
När skalet kommer så kommer jag fota det när det sitter på mobilen så ni får se ifall ni också skulle vilja beställa! :)
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback