Melodifestivalen premiär

Har precis kommit hem från grannen, käkade middag där och nu ska dom bada jacuzzi men jag valde att gå hem & fixa med bloggen och kolla på melodifestivalen. Den börjar ju alldeles strax så jag ska ta fram en skål full med godis och tjocka mig lite. 
 
I morgon åker jag till stallet vid 11 om inga planer ändras. Ska rida Xento och fixa allt det vanliga i stallet. Det är ju så sjukt dåligt underlag nu, bara halt och isigt + att Xento inte har några skor eller broddar bak, bara fram... Aja, blir väl säkert en mysig skrittur eller en promenad om det är som igår, kunde knappt gå ute...
 
Har gjort några inställda till imorgon så bloggen uppdateras även när jag är i stallet. Men vi hörs senare i morgon eller ikväll! :)
 
/ Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback