Min resa...<3

Min resa genom hästlivet började på ridskola. Det är jag stolt över, och fortsätter att rida där. Sedan så skaffade jag och min familj en ponny. Min första ponny. Det är en väldigt stor grej, tror att alla vet det. Jag var överlycklig! Min första ponny var ett JÄTTEFINT kallblodssto. Vilma. Min drömhäst, då. Har faktiskt alltid tyckt att kallblod är vackra. Vilma var riktigt svår. I början var hon stor och tjock som en tunna, men vi kämpade, hon blev tillslut en mycket vältränad, snygg ponny. Saknar henne när jag skriver detta...<3 Hon hade sån fin personlighet... Men sedan kom jag ingenstans. Hon kunde inte komma så långt mer. Min första och enda tävling var lite sorglig, blev placerad, 3... Visste redan då att vi skulle sälja... Sedan när Vilma var borta, kom Rozzo. Min prins! Rozzo är världens finaste ponny!<3 Sitter och tittar på gamla foton från när vi köpte honom, jag hade sits som ett mongo, men Rozzo gick fint ändå... Min plutt...<3 Har kommit så sjukt långt, tillsammans. Jag har lärt mig SÅÅÅ mycket på honom och kommer fortsätta att göra det... Vi har bara börjat... Jag vill ta Rozzo och mig till SM... Eller högre! Det är min vision! Ni kommer att få se mycket av oss snart! Ja, SNART... Detta är det jag vill satsa på och det är det jag kommer göra!

Bilderna:

1: jag och R när vi just hade köpt honom.:)
2: R och jag nu.;) Ser det bättre ut?;)
3: Vilma och jag när jag provred... Jag var 9 då... Kommer alltid att minnas dig Vilma!:*

Nellie, jag lånar "din" mening nu: SKY'S THE LIMIT!
Och så är det bara!;)

//Ida


Postat av: Ida

Oj, fel bildordning... 1 & 2 ska byta plats...

2013-02-19 @ 17:13:35
URL: http://ponnyryttarna.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback