New in

Var iväg till täbban med mamma och fixade min laddare till mobilen så nu kan jag dra ut den ur datorn, haha helknäppt att den fastnade...
 
Hittade flera saker som jag både behövde och tyckte var snyggt, fotade bilder nyss med mobilen därav den dåliga kvalitén. Men det får duga! :)
 
 
Basic tröja från Ginatricot: 49:- (till stallet/ridningen)
 
En likadan fast annan färg (också till stallet & ridningen) : 49:- på Ginatricot
 
Stickad jättemysig tröja från BikBok, helt kär! Kostade 99:- på rean. 
 
Sjukt mjuk och simpel tröja från GinaTricot för 129:- . 
 
Sist men inte minst, ett par Hollister ripped jeans. Shit vad länge jag gått och suktat efter dom här, hade ett presentkort på 300:- så jag betalade hälften av dom själv också. 600:- kostade dom. In loove..

 
// Jenny
 

Postat av: Ponnydressyr - Sara

Härlig blogg :)

2013-02-16 @ 19:58:06
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback