Nu blev jag inspirerad...

Satt och kollade på bilderna från dressyrtävlingen i höstas som jag och Xento var med i, det var ju en LB:1. Och de få bilder min syster tog när jag red självaste programmet visade hur hela ritten såg ut iprincip. Fel galopp, han gick med huvudet typ rakt upp i vädret och nä, det såg inte så bra ut om jag ska vara ärlig. 
Sen kollade jag på en bild som är tagen för ca 1 - 2 veckor sen och fick sån sjukt stor inspiration till att tävla med honom. Vet att jag har sagt att vi har gjort stora framsteg sen tävlingen, men seriöst, nu måste vi komma ut! Ska verkligen höra med mamma om jag kan bli klubbmedlem på TRC, då anmäler jag mig direkt. Om det går så kör jag nog LC och när jag är nöjd med procenten i den klassen så går jag upp till LB som egentligen är ganska högt. Men jag tar det som det kommer, ska iallafall anmäla mig till någon som kommer snart. Så nu börjar träningen och peppningen med Xento! :)
 
På tävlingen i höstas (då jag red programmet också)...
 
Nyligen (någon vecka sen)...
 
 
// Jenny
 

Postat av: Hedda

VALLENTUNA!!! VI HAR JU ETT PONNYLAG I DRESSYR JUU

2013-02-10 @ 19:49:15
URL: http://heddiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback