Skogen, idag.... Igen...

Idag gick jag direkt till stallet efter skolan, var lite lagom taggad...:) Jag slutade så SJUKT tidigt idag, vilket jag tyckte var perfekt... Däremot var vädret emot mig...:( Fick verkligen kämpa mig fram till stallet, då stigen jag alltid går på var helt igensnöad...:/ Jaja, tänkte jag och fortsatte, och när jag kommer till stallet är Rozzo helt blöt, lampan i foderkammaren trasig, mina kläder är blöta och torven slut i boxen, det är EXAKT sånna stunder jag bara önskade att Jenny var där... Men Rozzo, min plutt, är ju alltid där, vilket är väldigt tur! Med honom är allt roligt!:) Så i det stora hela så var dagen ganska OK!;)

Diggar ni Rozzos nya man?;)



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback