Skola, stallet och och äntligen hemma...

Hemma!! Skolan var "lagom" rolig idag... Hade matteprov, inte min bästa sida, jaja tog mig faktiskt igenom det!:d Sedan bar det av till stallet, snö, var blöt när jag kom fram... Rozzo stod längst bort i hagen, och Rozzos hage är INTE LITEN! Trodde inte man kunde bli blötare just då men JO det kunde man...:d Jag sadlade honom och var sugen på att rida ut, så jag gjorde det, men när jag suttit upp kom jag på att jag satt och red med mina jeans jag kom dit med, dom har JÄTTESTORA hål i knäna och revor upp på låret... Sk**t, tänkte jag bara, men jag sket i det... Gissa hur många som tittade konstigt på mig när jag red! Där kommer liksom jag, nåt slags maniac med en för liten hjälm, märkesjacka, OCH jeans med stora HÅL i, ridandes på en ponny som har dödskallar i pannan (pannbandet)! Skrattar ihjäl mig!!!!

Standard onsdagar, för mig...!
(Bilderna: typiskt mig på onsdagar!);)
Hahahah!!!


Postat av: Lydia

fin blogg! Kika gärna in min^^

2013-02-13 @ 19:16:18
URL: http://teeamjump.blogg.se
Postat av: Thelma

Jättefin blogg du har! Vad tycker du om min? <3 :)

2013-02-13 @ 21:38:23
URL: http://thelmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback