Stallet - Nästa

Godmorgon!
Vaknade upp och var sjukt seg i hela kroppen, fick lite halvt panik för jag vill verkligen INTE bli sjuk igen!
Men det har gått över nu när jag har ätit frukost så jag får hoppas att det håller sig. 
Ska byta om till ridkläder nu och sen dra mig mot stallet, blir nog slingan som sagt med lite klättring igen. Var bra underlag där och inte så värst gropigt heller. Har faktiskt skrivit ett ganska intressant inlägg som publiceras 13:OO så då kan ni kika in igen ;) Kvällen igår var jättetrevlig, satt uppe alldeles för länge dock, men skrattade så sjukt mycket med min syster & hennes kompis. Kollade på americas funniest home videos, haha jag och min syster blir helt knäppa av det, typ... ;) 
 
Uppdaterar nog mer från stallet med bilder på lilla X! 
 
// Jenny
 


Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Bra tips! Ska prova.

2013-02-24 @ 11:00:17
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback