Svaren på frågestunden

Vad är ditt mål med x?
Alltså jag har inte något fast mål, jag tar det mer som det kommer. Tävlar ju inte med honom regelbundet heller så det är svårt att säga! :)
 
Bor du i lägenhet eller i hus/villa?
Jag bor i en villa.
 
Hur länge har du ridit?
Jag har ridit i 6-7 år.
 
Varför är du så fäst vid just Xento?
Haha, jadu.. Xento är så mysig och snäll, samtidigt som han kan vara sjukt busig och typ tvärstanna så jag flyger som en vante. Men han är inte som alla andra hästar, xento är en på miljonen.
 
Vad fick dig att börja rida och varför är du kvar i sporten nu?
Min syster red och jag har varit intresserad av hästar sen jag var typ 3-4 år då hon började rida. Varför jag är kvar i sporten är svårt att säga för mig, men det är väl för att hästar är levande djur och jag känner mig otroligt trygg och glad när jag är i stallet :)
 
 
Vilken är din favoritfärg?
Det varierar ganska mycket, haha... Men just nu är det turkos!
 
Om du fick en egen häst, vad skulle det då vara för nån?
Det skulle nog vara en maxad D-ponny, gärna lite yngre, runt 4-5 år som jag kunde fortsätta utbilda själv & göra till lite vad jag vill. Skulle satsa mest på hoppningen & dressyren, men även terräng då och då. 
 
Vilka bloggar läser du dagligen?
Bara hästbloggar, hehe ;) 
carlssonpataket.se
Nellieberntsson.se
ponnyryttarnaa.blogg.se
& några mer småbloggar som jag inte kommer på just nu.. ;)
 
Vem är din förebild?
Nellie Berntsson
 
Om du skulle flytta, vart skulle du flytta då?
Asså om min familj någonsin skulle flytta så skulle jag önska att vi flyttade mer ''ut på landet'' eller vad man säger. Närmare gårdar & stall. Skulle vara en dröm! :)
 
Fick några this/that frågor också så tar dom på en gång!
 
 
Häst/ponny 
Skimmel/brun 
Skäck/svart 
hoppning/dressyr 
Tävla/träna 
Xento/Twist 
Brun utrustning/Svart utrustning
Japan/Kina  - haha kan inget om de länderna, så ingen av dom..
Hemmakväll/Fest 
Städat/Ostädat 
Te/Varmchoklad 
Ljust/Mörkt 
Sommar/Vinter 
Julafton/Födelsedag 
Lila/Rosa 
Rosor/Lavender
 
Hoppas ni blev nöjda med era svar! :)
 

// Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback