Tjeenare!;)

 
FREDAG! Ja, då tänker väl alla på "fredagssmys" men inte J och jag! Nää, stallet är vårt partyplace! vi kom på tanken att tolka och ja, så blev det! Vi använde X, då R är lite skeptisk till sådant... Men X älskade det! Jag började att rida, så att J fick testa först att tolka. Försökskanin...;) JA; jag såg den "söta" bilden på mig och X... X rumpa är jättefin men mitt fejs är ju en annan sak... J ramlade av pulkan ca 100 gånger i skritt och yttligare ca 200 hundra i trav. Hyfsat. Men jag ska inte säga nåt... När jag skulle tolka så skulle ju jag såklart ha SKIDORNA, mina fiender, och köra... Nää, gick sämst... Åkte av ca 1000 gånger och gav sedan upp lite... But I did came back! Vi testade att köra på vägen som var plogad, och DÅ gick det! Fast då hade jag pulka...Hihi..;) Rejsade i Full galopp! Åkte av 1 gång när jag åkte in i en snödriva, inte skönt... Men jag rekomenderar! Bara ni har en riktigt snäll och lugn häst/pönny!
 
Sedan träning med Rozzo! (dressyr) riktigt kul! Gick OK, då både Rozzo och jag var väldigt stela... Vi övade på piruetter i alla gångarter, öppnor och slutor. Kommer snart komma ut på nån tävling hoppas jag, har övat in en ny teknik på framridningen nu, så akta er Jan Brink och Nellie Berntsson, här kommer vi!!!;) Tränade tillsammans med Amanda och Fay! Kolla in på hennes blogg! www.amandalindholm.blogspot.se !!! Såååå söööta!
 
Nu kommer det tråkiga beskedet... Jag har inga bilder, än... Glömde min mobil i stallet, men lovar att det kommer en "liten" bildbomb, snart! Ni dör väl inte?;)
 
 
//Ida
Snyggingar!;)


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback