Veda!!!

Ja, måndag... Inte världens roligaste dag, men OK. STALLET är höjdpunkten på måndagar. Bara stallet. Annars är måndag en riktig blä-dag. Men nää, idag var det ingen blä-ha-tråkigt-måndag, idag var det en helt enkelt OK dag. Men nu ska jag släppa detta, med ett enkelt svar till frågan: "hur var dagen?" Svar: Bra.
Bra. Då vet alla det...
Ridpasset på Veda, var ganska kul idag. Jag hade en lite stel, men kul ponny som heter Humla, riktigt söt...;) Hade lite problem med att ställa bra, då jag lätt blir spänd/stel när hästen är lite sådan... Medvetet problem... Men hon var superfin!
Känner att jag ska fokusera på Rozzos träning, ganska mycket nu när alla tävlingar och träningar kommer igång på riktigt, LÄNGTAR verkligen till på torsdag, hoppträning med Jeeenööööö!!:D Premiär träning med X!
Idag har mammi varit hos Rozzo. Hon red ut i skogen och hade konditionsträning med honom...:) Så nu ska han få vila i en dag tills det är träning 4 dagar i rad. Jag skulle också behöva paus, men nää, inte nu när det är nationella prov och allt... Har SÅÅÅÅ mycket att göra, så mina inlägg begränsas lite men försöker uppdatera så ofta som möjligt! Och min "kompanjon" underhåller väl er medan?;)

//Ida


Postat av: Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

2013-02-18 @ 22:35:11
URL: http://spystina.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback