Wanna sleep...

Har precis kommit hem från en lång dag i stallet, och jag är helt slut! 
Åkte dit vid 11 och kom hem nu, det är väl ungefär så lång tid som jag och Ida brukar vara i stallet om inte ännu längre men det var svinkallt och så sjukt dåligt underlag, is överallt. 
Red endast i skritt och lite trav fick det bli. När Ida & Rozzo kom längre fram än vad jag och Xento var så blev han heltokig, skulle hålla på och bocka & galoppera på stället. Haha, min knubbis.
Vi fotade varandra en del idag, och jag och xento hade en så snygg outfit - ni får se bilder på den sen och även en bildbomb! ;)
 
Jag har gjort några inställda till imorgon och tisdag, men har ni något förslag på vad jag kan skriva om? Har några saker jag ska skriva om men uppdateringen ska ju vara bättre än bäst så bomba in med förslag!
 
/ Jenny
 
inte från idag...

Postat av: matilda

super söt ponny!

Svar: Tack! :D
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-02-03 @ 17:33:33
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback