10 factzzzz

Om mig o min älskliiiiing:D

1. "Rozzo" är hans hela namn vilket kommer ifrån att han var knallröd när han var yngre o "rozzo" betyder röd på italienska!

2. Jag har aldrig hopptävlat honom men har startat nån clearround en gång.:)

3. Jag är 164 cm lång o Rozzo är (senast mätt) 146 cm i mankhöjd.

4. Rozzo kan en del konster, som han förknippar med godis. Logiiik

5. Mina mål till höst:
Han är nu klar till nationell nivå, men jag har tänkt fortsätta med La:P1 ett tag tills jag o han hittat den rätta framridningen.:)

6. Rozzo ÄLSKAR mjuka saker! Så gooo! Kan va vad som helst, en kanin, hästtäcke eller mössa..;) Han står liksom o snusar på det o vill gärna lägga huvudet på det.. Så mysiiggg<3

7. Är det nåt jag hatar mest av allt på jorden o Rozzo älskar. Så är det morötter. Har aldrig fattat hur man kan stoppa i sig det. Sjuuukt. Haha, men jag är lite lustig så är väl nåt slags undantag

8. Det högst Rozzo o jag hoppat är 120 cm. (Rättuppstående)

9. Om det är nåt jag vill testa på är det fälttävlan, ser så grymt kul ut o alla är liksom glada, både häst o ryttare!

10. Rozzo är zuuuupermysig att rida barbacka på, rena undret. I skritt alltså..;))) galoppen är en annan sak... Haha, ändå har jag ALDRIG ramlat av honom! Uniiiikt, men har faktiskt ramlat av en gång på min förra häst, Vilma. Häst stor, jag liten, ingen pall, häst ingen sadel, jag hoppa, åker över på andra sidan. Skulle knappt kalla det avramling. Lite mer fail kanske

Men det var 10, hoppas jag.
Inte A i matte förstår ni. Hahhaahahahah, näää, jag är inte så dum, bara blond

Chao

/Idaa



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback