Just nu...

...När ni läser detta så sitter jag på båten på väg mot Gervide. Känns både bra och dåligt på samma gång. Kommer vara där i ca 7 veckor i streck, utan vänner, utan Xento, mamma, pappa - allt... Igår kom jag hem från Norrtälje där jag var med Ida. Har haft så sjukt kul, och om du läser det här ida.. Så tack så sjukt mycket för att jag fick vara med er dessa dagar. Har haft det superbra och har verkligen varit glad!
 
Men hur som så ska det ju bli kul också, 7 veckor fullproppat med hästar.. Inte ''fri ridning'' utan turridningar osv, men kommer såklart blanda det med uteritter på Anton och Angus emellanåt. Har suttit och gjort några inställda eftersom jag inte kommer kunna ha något internet förens jag åker in till Visby, men men... 
Det värsta är väl att jag hade planerat att vara hos Xento så mycket som möjligt, men det blev ju inte riktigt så och det känns verkligen inte kul. Saknar honom redan så mycket så det gör ont.. :( Får kolla på bilder på oss innan jag somnar så har jag något att se fram emot till skolan börjar.
Kan ju fråga er nu när jag ändå skriver ordentligt, hur ser erat sommarlov ut framöver? Ridläger? Bada med hästarna? Inte hästar alls? Kommentera, är nyfiken! :)
 

// Jenny
 

Postat av: Vanessa & Ville-Russet på miljonen!

Mina planer är att träna och tävla med mitt russ. Även bada och ha skoj!

Måste bara säga att Xento är så otroligt söt, det är något speciellt med russ!❤

2013-07-12 @ 23:27:47
URL: http://russetville.webblogg.se
Postat av: Anonym

Tråkigt för dem som faktiskt var med att ni aldrig lottade en vinnare i caseapp tävlingen.

2013-07-13 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback