Lite oklart

Har inte nån riktig plan inför imorron mer än att jag drar till stallet vid 10..

Tänkte rida igenom R på en äng en liten bit bort från stallet där höet nyss blivit upphämtat. Passar pååå;)) Nä men R har varit lite övertaggad på sistone vilket märktes idag när vi var ute på långritt.. Red näst sist oså taktar han plötsligt..? Inte ofta.)) Först satt jag o lekte med det o jobbade honom i det o försökte lugna ner allt o det fick honom bara att bli mer taggad! Han galoperade nästan på stället tillslut! Hahahha, måste sett kul ut... Rozzo har faktiskt gått o blivit något "hingstig" nu oxå.. Inte mycket, men tillräckligt enligt mig. Började med att han fick gå med andra ston i en stooooor hage. O så mycket skrik. Ena sekunden blev han bortjagad, andra stod han o myste med nåt av stona, o egen vilja kan man påstå att han skaffat en del av. Tur att han aldrig vill nåt illa, min gosi..<3
Han gör den där lite roliga grimasen oxå, den som dom gör när dom luktar. Hahhaha, först slet jag fram kameran men hann tyvärr inte..
Så det skulle vara toppen med ett litet pass imorron.. Bra om han får lite träning här samtidigt som han skyfflar i sig gräs.;)

Men vi har det bra här borta i Norrtälje! Mys varenda dag.
Krimizar från gosi om miig

/Idul
<3


Postat av: Ebba

Åh, så himla fin häst! :)

Svar: åh tack!:)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-07-17 @ 12:04:37
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback