Stallet på morgonen, bara för att jag är hurtig

Amen njaaa, kanske inte. Var lagom smart o fick i mig koffein oxå kvällen innan oxå.:| Så jag kommer väl vara uppe till 3 o sen gå upp 4 timmar efter det. Amen hörnii, jag har ju looooov så det är ingen faraaa! O i värsta fall kan man liksom bara lägga sig o sova. Enywhere. Funkar like that 10/10 golvet, höstacken, hagen jaa, ni fattar

Rider en tur imorron o galoperar på ängarnaa... A det låter lite väl romantiskt... Det enda jag tänker på är bromsar, mygg, sorkhål o ormar. Posetivt tänkande vardetja... Men vi gör det mysigt ändååå!

Nu känner jag mig rastlös, vilket inte är bra. Det slutar på ett eller annat sätt..;)))
Så jag ska väl ta o hitta på nåt.......

/Idulul



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback